Τρίτη 8 Απριλίου 2014

PLASTICOBILISM UPDATED.

Η γερμανική Playmobil επικοινώνησε πριν από λίγο ξανά μαζί μου και με ενημέρωσε πως αυτές οι οδηγίες για την απαγόρευση χρήσης φιγούρων της εταιρείας για πολιτικό και εξτρεμιστικό περιεχόμενο υπάρχουν και στις ιστοσελίδες της σε όλες τις χώρες που δραστηριοποιείται ήδη από το 2012, ΑΛΛΑ στην Ελλάδα οι οδηγίες αυτές αναρτήθηκαν το 2014 και βάσει αυτών μου άσκησαν την λογοκρισία.

Επίσης, με διαβεβαίωσαν ότι αφαιρώντας το όνομα playmobil από το όνομα (κάτι που έχει γίνει ήδη!) και βάζοντας disclaimer ότι το blog και η σελίδα στο facebook δεν έχει καμία σχέση με την εταιρεία, αίρουν την απαγόρευση περί μη επιθυμητού περιεχομένου, δεν επιθυμούν την αφαίρεση κάποιας φωτογραφίας από τα blog ή τη σελίδα, ζητούν συγνώμη για το κλείσιμο της πρώτης μου σελίδας και έχουν κάνει ήδη αίτηση στο μέσο κοινωνικής δικτύωσης, για να την ξανανοίξει.
 
Είναι φανερό από την τελευταία μου επικοινωνία με την εταιρεία πως η Playmobil άλλαξε εντελώς στάση απέναντί μου, αφού στην πρώτη επικοινωνία που είχαμε, μου έγραφαν πως εκτός από την προστασία του ονόματός τους, παραβιάζω και την πνευματική ιδιοκτησία της εταιρείας, ενώ στην τελευταία επικοινωνία δεν αναφέρουν κάτι τέτοιο.
Μυρίζει δικαίωση ή είναι απλά η μύτη μου;

Για άλλα μια φορά σας ευχαριστώ όλους μέσα από την καρδιά μου για την ανιδιοτελή στήριξη που μου δείχνετε και το πραγματικά συγκινητικό κουράγιο που μου δίνετε να συνεχίσω.

14 σχόλια:

  1. Η μύτη σου δεν σε απατά!!!!!!!
    με εκτίμηση για το έργο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ, GIVETRUTH TOPUBLIC, μακάρι να είναι έτσι...

      Διαγραφή
    2. Ναι οκ, υπήρξε δικαίωση αλλά εξακολουθώ να μην μπορώ να βρώ το παράρτημα με τα guidelines σε άλλο site πέραν του ελληνικού. Έχει μπορέσει να βρει κάποιος άλλος τα στοιχεία? Επίσης να αναφέρω αν δεν το έχετε προσέξει ότι to template του ελληνικού site είναι το μόνο διαφορετικό... όλα τα υπόλοιπα πατάνε σε ίδια στοιχεία (ακόμα και το site-map είναι ίδιο) μόνο το ελληνικού διαφέρει...

      Πραγματικά χαίρομα _playmobilism_ για τη δικαίωση αλλά εξακολουθώ να έχω ένα συναίσθημα γρήγορης και άτσαλης συγκάλυψης.

      Διαγραφή
    3. Κι εγώ δεν μπορούσα, Τάσο, να τα βρω, γιατί έβρισκα αυτά εδώ (στο αγγλικό site π.χ.): http://www.playmobil.co.uk/on/demandware.store/Sites-GB-Site/en_GB/Page-Show?cid=HELP_INTERNET_GUIDELINES. Αλλά τελικά είναι κρυμμένα εδώ (πάλι για το αγγλικό): http://www.playmobil.co.uk/on/demandware.store/Sites-GB-Site/en_GB/Page-Show?cid=CONTENT_INFO_PRESSE_INFO. Δεν έψαξα σε όλα τα site αν υπάρχουν, προσωπικά μου αρκούσε που υπάρχουν έστω και σε ένα ακόμη. Αλλά εκεί που τα έχουν είναι τρέχα γύρευε. Και στην τελική πόσα guidlines έχουν και γιατί στη συσκευασία δεν γράφουν τίποτα σχετικά με κανόνες χρήσης; Το ελληνικό site όντως είναι το μοναδικό που διαφέρει σχεδιαστικά. Οπότε διαλέγεις και παίρνεις. Ή είμαστε πολύ μπροστά ή πολύ πίσω ακόμα και σε αυτό!
      Σε ευχαριστώ πάρα πολύ, φίλε και πίστεψέ με, κι εγώ αυτό ακριβώς το αίσθημα νιώθω. Αλλά ακόμη κι έτσι, μου αρκεί να με αφήσουν ανενόχλητο.

      Διαγραφή
  2. Δεν σε έχω διαβάσει ποτε, αλλά δε μπορω να μην υπερασπιστω το δικαιωμα σου να λες ελευθερα αυτα που θες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμε, σε ευχαριστώ πολύ και γράφε το όνομά σου, για να μπορώ κι εγώ αύριο να υπερασπιστώ το δικό σου δικαίωμα στην ελευθερία λόγου. Αλλά αν το κάνω για όλους, θα το κάνω και για σένα κι ας μην ξέρω καν ποιος είσαι!

      Διαγραφή
  3. Το μόνο που κατάφεραν είναι να σας διαφημίσουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το περίεργο είναι ότι δεν καταλαβαν ότι τους κάνω κι εγώ διαφήμιση. Εκτός αν ήθελαν να με διαφημίσουν πρώτα ώστε να διαφημιστούν μετά ακόμα περισσότερο. ;) Αλλά δεν νομίζω ότι τους βγήκε...

      Διαγραφή
  4. Μοιάζει το θέμα να "ανέβηκε" λίγο σε ιεραρχία και κάποιος νοήμων άνθρωπος είδε την περίπτωση και αποφάσισε να το λήξει. Από μια άποψη είναι θετικό ότι είδαν το όποιο λάθος τους και κάνουν βήματα να λυθεί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εμένα έτσι μου μοιάζει, φίλε μου. Μόνο που αυτός ο νοήμων άργησε λιγουλάκι. Ελπίζω μόνο να λυθεί οριστικά. Σ' ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  5. Έτσι θέλουν όλοι αυτοί οι τύποι !!!
    Μόλις τους πειράξεις τις πωλήσεις , η το ονοματάκι τους , τότε κο κο κο !!!
    Η κοτούλα κο κο κο !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι θα τους αφήναμε να μας φιμώσουν! Να είσαι καλά φίλε, σε ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή